MFP Can (1994)

1994

MFP Can (2004)

2004

MFP Can (2005)

2005

MFP Can (2007)

2007

MFP Can (2009)

2009

MFP Can (2011)

2011

MFP Can (2014)

2014

MFP Can (2016)

2016

MFP Can (2019)

2019

origins2

ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ

Το Hype Energy ιδρύθηκε το 1994 από τον θεμελιωτή του Hard Rock Café και κατά τα πρώτα χρόνια δραστηριοποιήθηκε ενεργά στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αρχικά ως χορηγός της ομάδας Arrows της Φόρμουλα 1 και στην συνέχεια της Benetton F1, της Williams F1, μιας στολής στο NASCAR και πολλών ομάδων αγωνιστικών μοτοσυκλετών. Συνδεδεμένο με τα πάρτι και τον τρόπο ζωής της Φόρμουλα 1 και με ισχυρή παρουσία στα paddock, το Hype Energy επένδυσε τεράστια ποσά σε χορηγίες ώστε να πετύχει διεθνή αναγνώριση και παγκόσμια διανομή.

1997

Το 1997, ο Bertrand Gachot υπέγραψε συμφωνία διανομής με το Hype Energy Drinks με σκοπό να προχωρήσει στην εισαγωγή των προϊόντων στη Γαλλία. Ο Gachot ήταν οδηγός της Φόρμουλα 1, γεγονός που συνέβαλε στην παγίωση των σπορ και των αγώνων ταχύτητας ως βασικού πυλώνα της φίρμας. Ως οδηγός της Φόρμουλα 1, ο Gachot ολοκλήρωσε μία αγωνιστική περίοδο με την ομάδα της Larrousse το 1992 και τερμάτισε έκτος στο Grand Prix του Μονακό. Εκτός από τη Φόρμουλα 1, ο Bertrand Gachot κέρδισε το 24 Hours of Le Mans το 1991 μαζί με τον Jonny Herbert και τον Volker Weidler.

1998
2001

2000

Το 2000, ο Bertrand Gachot εντάχθηκε στην ηγετική ομάδα των Hype Energy Drinks και προχώρησε στην αναδιάρθρωση της εταιρίας. Διατήρησε τέσσερα προϊόντα Hype Energy στο χαρτοφυλάκιο της εταιρίας: το Hype MFP με φράουλα και κράνμπερι, το Hype Energy Morning Rush με γεύση εσπεριδοειδών, το Hype Passion Attack με φρούτα του πάθους και το Hype Night Boost με γεύση ροδάκινο.

ΧΟΡΗΓΙΑ ΤΗΣ RACING POINT F1

Το Hype Energy παραμένει πιστό στις αγωνιστικές του ρίζες ως κύριος χορηγός της ομάδας της Φόρμουλα 1 Racing Point, γνωστής παλιότερα κι ως Jordan F1, όταν ο κος Gachot ήταν ανάμεσα στους οδηγούς της. Το λογότυπο Hype Energy εμφανίζεται στο ρύγχος, στο εσωτερικό πίσω φτερό, στο κουτί φίλτρου αέρα, στο πιλοτήριο και σε ορισμένους αγώνες στο πίσω φτερό του μοντέλου VJM11. Το 2018, το λογότυπο  Hype Energy θα εμφανίζεται στις στολές των οδηγών και στην ενδυμασία της ομάδας. Το Hype Energy υποστηρίζει τη Sahara Force India καθ’όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου με δραστηριοποιήσεις για τους οπαδούς της μάρκας, με διαγωνισμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προσωποποιημένα μπουκάλια από ίνες άνθρακα, και φυσικά με την απεριόριστη παροχή προϊόντων, ενισχύοντας την προσπάθειά τους.

Hype Energy F1 Story 2018